[gallerypanel size=”medium” imgstart=”1″ imgend=”2″]
Stabilna, elastyczna i odporna na rozerwanie
Stabilna i elastyczna konstrukcja oraz odporne na rozerwanie specjalne plandeki boczne dopasowują się do samochodów ciężarowych każdej wielkości. Dlatego te uszczelnienia mają uniwersalne zastosowanie.
[gallerypanel size=”medium” imgnr=”3″]
Konstrukcja z ramieniem przegubowym lub nożycowym
Ramiona przegubowe lub nożycowe łączą przednią i tylną ramę.
Te dwa rodzaje łączeń są elastyczne i pozwalają uniknąć uszkodzeń na skutek uderzenia przez pojazd. Gwarantują również skuteczne uszczelnienie w przypadku niedokładnie zadokowanego pojazdu.
Konstrukcja z ramieniem przegubowym jest wyposażona w łańcuchy zabezpieczające. Konstrukcja nożycowa ugina się i po zakończeniu przeładunku ponownie napina poszycie. Dzięki temu uszczelnienie bramy przez dłuższy czas wygląda estetycznie.
[gallerypanel size=”medium” imgnr=”4″]
Specjalne wersje wykonania
Oprócz wersji elastycznej, z ramieniem przegubowym lub nożycowym, dostarczamy uszczelnienia DSE w wersji dla wnęk lub jako konstrukcję sztywną o głębokości montażowej 500 mm.
Parametry konstrukcyjne i jakościowe
3-stronna rama przednia i tylna oraz połączenie ramy (ramiona przegubowe lub nożycowe) z ocynkowanych profili stalowych.
Mocowanie plandek za pomocą skręcanych profili narożnych, wykonanych z eloksalowanego aluminium trawionego w kolorze naturalnym (E6/EV1).
Plandeka czołowa
Z zestawem przeciwburzowym
Plandeki boczne
Po 4 pasy najazdowe z każdej strony
Poszycie górne
Ze zintegrowanym okapnikiem
Wyposażenie na życzenie
Cyfry na plandece czołowej
Obustronne uszczelnienia narożnikowe
Wymiary standardowe (w mm)
3500 x 3450 x 500 (szerokość x wysokość x głębokość), otwór frontowy 2100 x 2450 (szerokość x wysokość), długość plandek czołowych 1000, szerokość plandek bocznych 700
Typ DSE-S na życzenie także większe głębokości. Wymiary specjalne za zapytanie. Wysokość rampy wg uzgodnienia.