[gallerypanel size=”medium” imgstart=”1″ imgend=”2″]
Efektywny załadunek i wyładunek dzięki perfekcyjnej technice
Standardowa długość teleskopowo wysuwanej klapy w rampach przeładunkowych HTL-2 Hörmann wynosi 500 lub 1000 mm. Płynnie wysuwana klapa umożliwia maksymalne wykorzystanie powierzchni ładunkowej. Dlatego ten typ rampy stanowi bardzo ekonomiczne rozwiązanie w zakresie przeładunku towarów.
Stabilna konstrukcja stalowa, zaawansowany układ hydrauliczny (dwa cylindry z techniką 2-zaworową), prosta obsługa i duży potencjał bezpieczeństwa sprostają wymaganiom każdej sytuacji przeładunkowej. Platforma rampy jest na tyle elastyczna, że umożliwia zniwelowanie różnicy wysokości nawet w przypadku nierówno rozłożonego obciążenia w samochodzie ciężarowym.
Automatyczne zawory bezpieczeństwa, wbudowane w cylindrach, natychmiast blokują rampę w przypadku przedwczesnego odjechania pojazdu od obciążonej platformy.
Rampy przeładunkowe Hörmann z wysuwaną klapą posiadają oczywiście gotowe okablowanie i przewód połączeniowy o dł. minimum 6 m do połączenia sterowania z układem hydraulicznym.
[gallerypanel imgnr=”3″]
Zasada działania
Po zadokowaniu pojazdu ciężarowego następuje otwarcie bramy do hali Teraz można uruchomić rampę i ustawić platformę na żądaną wysokość. Następnie klapa płynnie się wysuwa (maks. na długość 1000 mm) i opuszcza na platformę załadunkową pojazdu – z dokładnością do jednego centymetra! Ta cecha jest szczególnie ważna w przypadku pojazdów, w których towar jest ładowany po brzeg naczepy tak, że pozostaje niewiele miejsca na położenie klapy.
Po zakończonym przeładunku platforma cofa się do pozycji wyjściowej po uruchomieniu przycisku „AUTO”.
Skonstruowane zgodnie ze wszystkimi stosownymi dyrektywami i normami.
- Norma EN 1398 – rampy przeładunkowe
- Dyrektywa WG 98/37/EG – maszyny
- Dyrektywa 98/37/EG – produkty budowlane
- Dyrektywa 89/106/EEG – produkty budowlane
- Dyrektywa ZH 1/156 – urządzenia budowlane
Ponadto wszystkie normy, na które powołują się wyżej wymienione dyrektywy i normy.