[gallerypanel columns=”0″]
Bezdotykowa technika rolowania
Oszczędza płytę bramy, gwarantuje utrzymanie pięknego wyglądu bramy. Trwale elastyczne uszczelki na ogniwach i rolkach z tworzywa sztucznego dodatkowo zmniejszają dźwięki powstające zwykle podczas pracy bramy.
Aktywny system rolowania
Aktywny system rolowania, który zawsze precyzyjnie prowadzi bramę poruszającą się w górę i w dół, zwiększa szczelność nadproża. Dodatkowy efekt: brama nie zużywa się i pracuje ciszej.
Aluminiowa płyta bramy w nowoczesnym wzornictwie
Cechą charakterystyczną szybkorolowanej bramy HSR jest całkowicie gładka, pełna płyta bramy, będąca wyrazem nowoczesnego wzornictwa bram przemysłowych. Składa się z ocieplanych, eloksalowanych profili aluminiowych Powierzchnia jest standardowo trawiona w kolorze naturalnym (E6/EV1). Na życzenie dostarczamy płytę bramy pomalowaną farbą proszkową przyjazną dla środowiska, w niemal 200 kolorach z palety RAL.
System napędu
Napęd elektryczny ze zintegrowanym mechanizmem przechwytującym (badanym przez TÜV), elektronicznymi wyłącznikami krańcowymi i silnikiem na prąd trójfazowy (1,1 Kw). Przekładnia nasadzana jako wspornik wału. Napęd w połączeniu ze sterowaniem wyposażonym w przetwornicę częstotliwości gwarantuje kontrolowane przyspieszenie i wyhamowanie, co oszczędza bramę i zapewnia jej długotrwałą eksploatację.
Sterowanie bramy
Skrzynka rozdzielcza z przetwornicą częstotliwości, zatrzymanie awaryjne, wyłącznik główny i przyciski foliowe. Za pomocą przycisków foliowych można w łatwy sposób ustawić położenia krańcowe bramy. Na siedmiosegmentowym wyświetlaczu są wyświetlane położenia bramy oraz błędy.
Otwieranie i zamykanie awaryjne
Wyrównanie sprężynowe oraz mechanizm przeciwwagi umożliwia za pomocą liny manualne otwarcie bramy po zadziałaniu hamulca napędu. Natomiast manualne zamknięcie jest możliwe za pomocą korby awaryjnej.
Szczelność na obwodzie i na powierzchni bramy
Oprócz uszczelnienia podłogowego i bocznego płyta bramy posiada dodatkowo między poszczególnymi segmentami zakryte, trwale elastyczne uszczelki z EPDM.
Boczne elementy bramy
Samonośne, ocynkowane elementy boczne tworzą prowadnicę płyty bramy i stanowią mocowanie dla mechanizmu sprężyn i przeciwwagi.
Mechanizm przeciwwagi i sprężynowe wyrównanie ciężaru
Jedyny w swoim rodzaju mechanizm przeciwwagi działa u góry jako wspomaganie rozruchu i hamowania i uzupełnia wyrównanie sprężynowe. Wyrównanie sprężynowe odciąża stale eksploatowany napęd.
Łańcuch energetyczny
Jest umieszczony w sposób zakryty, co zapewnia bezpieczne i długotrwałe prowadzenie przewodu do zabezpieczenia krawędzi zamykających.